tovelove

Alla inlägg under juli 2011

Av Tove - 30 juli 2011 22:06

Av Tove - 30 juli 2011 19:42

dagens look.hon kom precis hem från öland. här är hon therese 2000  

  hon är dagens hetaste look för i dag.man ska kanske ge henne en auto eller två men här kommer en dikt från min kompis på msp frida007


rosor är röda violer är blå ett plus är lika med två En dag kommer du att bli min innan dess är jag hormonstinn Drömmer om dig varje dag hur underbar kan man igenkliken va.

tack för det frida007 fin dikt vad tycker ni där hemma. tack om ni följer min blogg ses nån dag på msp hej då  

Av Tove - 30 juli 2011 10:01

förlåt att jag inte var inne och bloggat men nu gör jag det   hihi om du går in på en sak som heter prata med datorn så ska ni få se hihi måste äta frukost nu hej då  

Av Tove - 28 juli 2011 10:18

hejsan nu ska jag visa er veckans moviestar  här kommer hon

  så här ser ni henne minnah10 du kommer få auto av mig och kommer kolla på dina filmer!!!

Av Tove - 27 juli 2011 22:18

förlåt snälla att jag inte har bloggar både i dag och igår men nu på kvällen änkligen puuh  . jag har bara 40 fame kvar på msp hoppas jag kommer till level 5 snart  .Ja ja nu måste man ge mig en auto eller köpa looker av mig som jag gort!!!  .vill värkligen komma till level 5 det är då livet där!!! hur många gånger har man kämpat så lite för level 5? undrar jag.oj oj oj jag måste ju visa er veckans moviestar ses i nästa inlägg måste skynda  !!!

Av Tove - 26 juli 2011 07:08

msp dagen för mig är att jag går snart upp i level 5bara på 4 dagar hip sådär  hihi kan ni tänka er bara på 4dagar jag måste visa er det i nästa inlägg!!!altså när jag är på level 5  bra att ni hjälper mig med det jag är så glad men måste lungna mig.man kan ha header det vet jag inte hur man laddar upp snälla kan nån hjälpa mig min blogg är ju så konstig utan header tack om ni vill hjälpa migvad jag skulle kunna ta i mot på msp present,auto och tryck love it i rum och på art book och i look,köppta lookar av mig. kolla på mig och kissy

  och     

Av Tove - 25 juli 2011 20:08

  hej jag är msp kungen (skoja) det är kul att härma vill vara i level 20!!! snälla annars är man ju bara som en eller anna msp:are  precis så vill ni nog åckså

Av Tove - 25 juli 2011 18:04

hostig på msp beror på att jag blev smittad av elin221  

  varför men har snygga kläder ialla fall kan inte sluta blogga har typ gort det 10 gånger idag  

Presentation


hej jag heter lilla jag tove på msp och det här kommer hanla om mitt msp liv så ha det bra följ gärna min blogg hej då

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vem är eran idol på msp
 kissy
 siara
 pumpalisa
 jennistar
 Emmeli
 lina
 Aayla
 figarinaa
 mig^

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards